פיגוע ירי בבקעה: נהג פצוע באורח קשה, אשתו בינוני

בנצי לייזרוביץ No Comments on פיגוע ירי בבקעה: נהג פצוע באורח קשה, אשתו בינוני

פיגוע ירי לעבר רכב של משפחה יהודית שנסע בין היישוב איתמר לבקקעה. הנהג הפצוע המשיך בנסיעה עד הכניסה למושב גיתית בגבול השומרון ובקעת הירדן. לפי גורמי רפואה מדובר צעיר כבן 21 במצב קשה, בהכרה, צעירה כבת 23 במצב בינוני ובהכרה מלאה, תינוקת כבת 5 חודשים לא נפגעה.

צילום: מדברים תקשורת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פיגוע ירי בכביש בין גיתית ואיתמר לבקעת הירדן.  הצלה ללא גבולות יו"ש מסרו כי האירוע היה כאמור, בכביש בו אירע הירי בין איתמר לבקעה לעבר רכב ובו זוג ופעוטה הגיעו לגיתית ומטופלים שני ההורים כאשר הפעוטה לא נפגעה בחסדי שמיים.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי בשעה 23:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע, על רכב עם שלושה נוסעים בהם גבר אישה ותינוק שנפגע מירי והמשיך בנסיעה עד הכניסה למושב גיתית בגבול השומרון ובקעת הירדן.

מדיווח ראשוני אותו מסר דובר מד"א, חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לצעיר כבן 21 במצב קשה, בהכרה, צעירה כבת 23 במצב בינוני, בהכרה מלאה, תינוקת כבת 5 חודשים לא נפגעה.

מסוק הוקפץ למקום לפינוי הפצועים לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה וכוחות צה"ל גדולים מבצעים סריקות לאיתור המחבלים.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר: "ההתיישבות בשומרון וכל עם ישראל עומדים כחומה בצורה מאחורי צה"ל ומערכת הבטחון במלחמה בטרור, אנחנו פה כדי לנצח, הברברים האלו לא ישברו אותנו לעולם".



0 תגובות